Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۸ طرح همزمان با دهه فجر در نوشهر

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / کانال رویداد / انتخابات
نسخه چاپی
کد خبر : 1026
9-01-1403, 23:03
فرماندار نوشهر خبر داد؛
افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۸ طرح همزمان با دهه فجر در نوشهر

فرماندار نوشهر اعلام کرد که همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فحر ۲۸ طرح در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

حرف شمال_ عبدالصمد صفرنژاد عصر  پنجشنبه در شورای اداری شهرستان که با حضور معاون سیاسی استاندار مازندران برگزار شد ، افزود :‌  در این ایام ۲۶ طرح با  اعتباری بالغ بر  ۱۹ میلیاردتومان به بهره برداری می رسد ضمن اینکه عملیات اجرایی ۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۲۷ میلیارد تومان آغاز می شود.

 

وی کلنگ زنی راه دسترسی به بندر نوشهر با اعتباری حدود ۱۲۷ میلیارد تومان یکی از این طرح های مهم این شهرستان بیان کرد.

فرماندار نوشهر گفت : با وجود محدودیت های اقتصادی در پی تحریم های ظالمانه شهرستان در این حوزه در دهه فجر امسال شرایط بسیار قابل قبولی دارد.

صفرنژاد به دیگر دستاوردهای دولت در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: طی یکی ۲ سال گذشته شاهد حضور چشمگیر شخصیت های کشوری بویژه اعضای کابینه دولت به این شهرستان بودیم که این سفرها با دستاوردهای فراوانی همراه بوده است.

فرماندار نوشهر ، ساخت ورزشگاه شهدای نوشهر ، پل ماشلک ، نیروگاه زباله سوز ، گاز رسانی به بخش کجور و ساماندهی حریم ساحلی را از برکات و  دستاورد این سفرها معرفی کرد.

صفرنژاد با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی افزود: دست کم چهار هزار نفر در نوشهر، چالوس و کلاردشت مسئولیت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات محلس شورای اسلامی را برعهده دارند.

فرمانداری نوشهر به عنوان مرکز حوزه انتخابیه چالوس ، کلاردشت و نوشهر تعیین شده است.

حدود ۲۲۱ شعبه اخذ رای برای این سه شهرستان غرب مازندران پیش بینی شده است.

نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت که دهه فجر امسال بر خلاف سال های گذشته متفاوت است چرا که جای سردار دل ها خالی است.

قاسم احمدی لاشکی افزود: همه باید به تاسی از منویات این شهید وارسته برای پاسداشت این انقلاب تلاش کنیم .

وی همچنین با اشاره به مشکلات و محدودیت های اقتصادی در کشور اظهار داشت : نباید این کمبودها و مشکلات اقتصادی را ناشی از ناکارآمدی دولت دانست .

احمدی لاشکی گفت : اگر قرار است با تحریم ها مقابله کنیم باید قدری هم از هزینه ها، رفاه و آسایش را کم کنیم تا از این مشکلات راهایی یابیم.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved