Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > اختیارات جدید به مدیران مدارس تفویض می‌شود

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / کانال رویداد
نسخه چاپی
کد خبر : 1025
30-01-1403, 14:57
مدیرکل جدید آموزش و پروش مازندران:
اختیارات جدید به مدیران مدارس تفویض می‌شود

مدیرکل جدید آموزش و پروش مازندران مدیریت تفویض اختیار به مدیران مدارس و برنامه محوری را ازجمله برنامه های خود اعلام کرد.

مدیرکل جدید آموزش و پروش مازندران مدیریت تفویض اختیار به مدیران مدارس و برنامه محوری را ازجمله برنامه های خود اعلام کرد و گفت: نیازمند مدیران تحول آفرین و متفکر و خلاق هستیم و اگر اختیارات جدیدی به آنها تفویض شود می توانند توانمندی‌های خود را نشان دهند.
علیرضا سعدی‌پور در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران با تقدیر از وزیر آموزش و پرورش و فرصتی که به ایشان برای این مسوولیت خطیر داده است، به ارائه بخشی از برنامه‌های خود پرداخت.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار داشت: در برنامه های خود، توجه ویژه ای به این سند خواهم داشت.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران "مدرسه محوری"، مدیریت تفویض اختیار به مدیران مدارس و برنامه محوری را ازجمله برنامه هایی است که در نظر گرفته است، بیان کرد: نیازمند مدیران تحول آفرین و متفکر و خلاق هستیم و اگر اختیارات جدیدی به آنها تفویض شود می توانند توانمندی‌های خود را نشان دهند.

سعدی‌پور گفت: کلاس درس باید واحد تحول و مدیران نیز محور تحول باشند. باید به مدیران مدارس اعتماد کنیم.

وی افزود: پرهیز از آمارهای غیرواقعی، پرهیز از مسائل حاشیه ای، خروج از تمرکززدایی، شفاف سازی و ارتقای سلامت سازمانی از دیگر برنامه های مد نظر بنده است.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران در پایان تاکید اصلی خود را بر وحدت و انسجام اعلام کرد و گفت: آموزش و پرورش یک مجموعه است و مجموعه منسجم، مجموعه‌ای موفق است.

 مراسم تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش مازندران با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش استثنایی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از جامعه فرهنگیان در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved