Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > خانه‎تکانی استاندار مازندران در ساختمان سفید/ بهار یا پائیز ربیع‌ فلاح

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / اجتماعی / سیاسی / انتخابات
نسخه چاپی
کد خبر : 102
10-01-1403, 02:21
خانه‎تکانی استاندار مازندران در ساختمان سفید/ بهار یا پائیز ربیع‌ فلاح

تغییر مدیران و خانه‌تکانی در مجموعه مدیریتی استانداری مازندران، آیا باعث ایزوله شدن استاندار از سم‌پاشی های برکناری اش می‌شود!!

ربیع‌فلاح بیست و دومین استاندار مازندران و دومین استاندار دولت تدبیر و امید بوده که به مسند نمایندگی دولت در ساختمان سفید استانداری مازندران تکیه زده است.

مردم مازندران که آمار بیشترین درصد آرا به حسن روحانی را در میان دیگر استان‎های کشور در سال 92 دارا بودند، میزبانی‌شان از رئیس‌جمهور بعد از دو سال و اندی در 20 مهرماه 94 رقم خورد.

بسیاری از رسانه‎ها نسبت به امنیتی کردن فضای رسانه‌ای از سوی مسئولان نهاد ریاست جمهوری گله‌مند بودند و همین عامل سبب شد که گردشی اساسی از سر انتقاد بر مشی بسیاری از قلم‎ها صورت گیرد.

هر چند استقبال مردمی از حضور رئیس‌جمهور، مصوبات سفر، راه‎اندازی و مدیریت ستاد استقبال مردمی با ابهاماتی مواجه بود که در حین و پس از سفر حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت؛ تصاویر و فیلم‎های هوایی در هنگام حضور رئیس‌جمهور، سخنگوی دولت را در میان خبرنگاران پایتخت مجبور به کتمان حضور کم‌شور مردم کرد.

برخی ها که از سردی حضور مردم در استقبال از رئیس‌جمهور شوکه شده بودند، با دستپاچگی باز هم پروژه کهنه خود را از سر گرفتند و شعار تغییر استاندار را سر دادند و غافل از نامهربانی‎های دولت به مازندران شدند، دولت‌هایی که هیچ‌گاه مازندران را ملی ندیدند، از حضور 30 میلیون گردشگر در طول سال در مازندران به‌سادگی گذشتند و همواره با اعتبارات قطره‌چکانی مازندران را از توسعه در زمینه‌های مختلف به عقب راندند.

استاندار مازندران هم که مدت‌ها مورد حمله طیف‌های سهم‎خواه به‎اصطلاح سیاسی قرار داشت، در سخنرانی خود در مقابل مردم و رئیس‌جمهور، دستپاچه و بدون بیان مشکلات و معضلات استان، به ارائه عملکرد و هم‌سویی خود با دولت پرداخت و به‌نوعی ابراز کرد که تمام اهداف دولت در مازندران در حال اجراست.

10 روز پس از سفر رئیس‌جمهور، ناگهان خبری از درگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران مبنی بر برکناری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران منتشر شد که واژه «برکناری» غضب ربیع‌فلاح از حسین حسن‌نژاد را نشان می‎داد.

البته چند روز قبل از این برکناری، فرماندار کلاردشت هم از سمت خود عزل شد، که آقای فرماندار پس از عزل واکنش‎های تندی علیه مدیریت استانداری از خود نشان داد.

تغییرات فلاح به اینجا ختم نشد و یک‌شنبه سوم آبان‌ماه مدیرکل‎های دفتر امور شهری و همچنین اداری استانداری مازندران نیز تغییر کردند.

در حالی که در بسیاری از شبکه‌های خبری موبایلی شایعه استعفای معاون سیاسی‌امنیتی و معاون منابع انسانی استاندار مازندران محافل خبری را داغ کرده بود، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران، این اظهارات را فقط در حد شایعه خواند و تکذیب کرد.

 

خانه‎تکانی استاندار مازندران در ساختمان سفید/ بهار یا پائیز ربیع‌ فلاح

 

 

حال سوال اینجاست که آیا با تغییر مدیران و خانه‌تکانی در مجموعه مدیریتی استانداری مازندران، استاندار از سم‌پاشی افراطیون ایزوله می‌شود و خود را از کابوس تغییر می‎رهاند و یا باید اعلام رضایت رئیس‌جمهور از عملکرد دو ساله استاندار مازندران را یک بازی سیاسی دانست/ منبع فارس مازندران



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved